thanks Allah :)

assalamualaikum ..
aku suka sangat kawan dengan kau .
dia banyak sangat bagi aku dorongan nak belajar .
every time i sleep in class , dia akan azan kat telinga aku sampai aku bangun .



she sits beside me in class 

cool kan kawan aku ni ? #sambilangkatangkatkening
in class , selalu jugak dengan dia ni . tapi time cikgu takde , aku tidur dengan fatimah .
nanti dia pergi dekat KARMA , pastu gossip 2 kuat 2 sampai aku terjaga .
she's quit a nice person . eventhough kat mata korang dia macam _____ tapi bagi aku she's good friends .



her name is nurain binti abu bakar .


dia seorang yg happy , jarang aku tengok dia bad mood . maybe betol ape org ckp , org yg happy ni tak semestinya dia happy kat dlm . dia tak pernah cerita buruk 2 psl bestfriend dia . kalau ada pon maybe dia terkecil hati dgn bff dia tu . dia sangat memahami aku . aku cerita ape 2 dia dengar je , tadah je telinga . tak kisah lahh aku cerita pasal ape pon . but , dia sangat seorang kawan yg best !



she loves to disturb me :)

ain , hazieqah nak minta maaf kalau ada buat salah , kecikkan hati ain ke , sakitkan hati ain ke , dengan tak bangun bila ain kejut .. kita tak tau kenape kita cakap mcm ni , but i think i have to .. thats all kot . 


acc facebook ain : http://www.facebook.com/ainlea
acc twitter ain : https://twitter.com/#!/ainlea
follow ain tau !

thanks God coz gives me a friends like this <3

assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan